Hastane Randevu Sistemi

Online Hastane Randevu Sistemi
Sağlık Bakanlığı Türkiye’de daha etkin ve verimli bir şekilde sağlık hizmetlerine ulaşılması amacı ile Sağlıkta Dönüşüm Projesi’ni yürürlüğe koymuş ve bu program kapsamındaki çalışmaları büyük ölçüde gerçekleştirmiştir. Bu programın en önemli çalışmalarından biride Online Hastane Randevu Sistemidir.
MHRS nedir Ne işe Yarar?
Vatandaşların Sağlık Bakanlığına bağlı 2 ve 3. basamak Hastaneler ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri için 182 MHRS Çağrı Merkezini arayarak canlı operatörlerden kendilerine istedikleri hastane ve hekimden randevu alabilecekleri bir sistemdir.
MHRS’nin amacı nedir?
Sağlık politikaları geliştirilmesine yardımcı olunması.
Hastanelerde daha iyi bir veri planlanması yapılarak vatandaş – hasta memnuniyetinin artırılması, hastanelerde kuyrukların azaltılması.
Hastanelerde veri kullanımının ve dağıtımının ölçülmesi (iş gücü, makine ve teçhizat kullanımının etkin ve verimli uygulanması)suretiyle; hizmetlerin sunumunun, verim ve kalitesinin artırılmasıdır.
—
Randevu nasıl alınır?
Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranarak müşteri temsilcisine ulaşılıyor.
182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan temsilcia randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. temsilci vatandaş bilgilerini doğrular.
Vatandaş randevu talebinde bulunduğu hastane, poliklinik ve hekim bilgilerinden en azından hangi polikliniğe gideceğini temsilcia bildirdikten sonra, temsilci uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa iletir.
Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.
Randevu nasıl iptal edilir?
Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. Bu arama randevu zamanından önce yapılmalıdır.
182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan temsilciye randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Temsilci vatandaş bilgilerini doğrular.
Vatandaş iptalini istediği randevusunun, tarih ve zamanını temsilciye iletir. temsilci tarafından ilgili randevu iptal edilir.
SİZE VERİLENEN RANDEVU ZAMANINDAN 30 DAKİKA ÖNCE İLGİLİ HASTANENİN MHRS HASTA KABUL BÖLÜMÜNE BAŞVURMALIDIR.

Online Hastane Randevu Sistemi

Sağlık Bakanlığı Türkiye’de daha etkin ve verimli bir şekilde sağlık hizmetlerine ulaşılması amacı ile Sağlıkta Dönüşüm Projesi’ni yürürlüğe koymuş ve bu program kapsamındaki çalışmaları büyük ölçüde gerçekleştirmiştir. Bu programın en önemli çalışmalarından biride Online Hastane Randevu Sistemidir.

MHRS nedir Ne işe Yarar?

Vatandaşların Sağlık Bakanlığına bağlı 2 ve 3. basamak Hastaneler ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri için 182 MHRS Çağrı Merkezini arayarak canlı operatörlerden kendilerine istedikleri hastane ve hekimden randevu alabilecekleri bir sistemdir.

MHRS’nin amacı nedir?

Sağlık politikaları geliştirilmesine yardımcı olunması.

Hastanelerde daha iyi bir veri planlanması yapılarak vatandaş – hasta memnuniyetinin artırılması, hastanelerde kuyrukların azaltılması.

Hastanelerde veri kullanımının ve dağıtımının ölçülmesi (iş gücü, makine ve teçhizat kullanımının etkin ve verimli uygulanması)suretiyle; hizmetlerin sunumunun, verim ve kalitesinin artırılmasıdır.

Randevu nasıl alınır?

Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranarak müşteri temsilcisine ulaşılıyor.

182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan temsilcia randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. temsilci vatandaş bilgilerini doğrular.

Vatandaş hastane randevu talebinde bulunduğu hastane, poliklinik ve hekim bilgilerinden en azından hangi polikliniğe gideceğini temsilcia bildirdikten sonra, temsilci uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa iletir.

Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.

Randevu nasıl iptal edilir?

Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. Bu arama randevu zamanından önce yapılmalıdır.

182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan temsilciye randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Temsilci vatandaş bilgilerini doğrular.

Vatandaş iptalini istediği randevusunun, tarih ve zamanını temsilciye iletir. temsilci tarafından ilgili randevu iptal edilir.

SİZE VERİLENEN RANDEVU ZAMANINDAN 30 DAKİKA ÖNCE İLGİLİ HASTANENİN MHRS HASTA KABUL BÖLÜMÜNE BAŞVURMALIDIR.